  • 1. Data: 2006-09-10 09:33:51
    Temat: paragon powędrował z fakturą do klienta.
    Od: metti <m...@b...pl>

    Witam.

    Sytuacja jest następująca. Wystawiłem faktury na sprzedne
    artykuły (dla osób fizycznych na ich życzenie).
    Na skutek przeoczenia paragony nie zostały podpięte do naszych
    kopii, tylko wysłane z oryginałami faktur do klienta.
    Jak załatwić sprawę aby mieć porządek w papierach? Dodam, że
    odesłanie paragonu nie wchodzi w rachubę (klienci polunusy z
    zagramanicy, kolejny wywalił paragon.

    Czy zrobić jakąś notkę, że tego a tego dnia paragony mylnie
    zostały wysłane do takiego a takiego klienta razem z fakturą?

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-09-11 20:26:40
    Temat: Re: paragon powędrował z fakturą do klienta.
    Od: T...@o...pl

    witam pracowałem jakiś czas na sklepie i też miałem problem z
    paragonami ja poprostu kserowałem paragon z rolki z kasy i podpinałem
    do swojej kopii
    pozdrawiam Thomish

  • 3. Data: 2006-09-12 16:44:11
    Od: "nirek niro" <n...@w...pl>

    Użytkownik <T...@o...pl> napisał w wiadomości
    .com...
    witam pracowałem jakiś czas na sklepie i też miałem problem z
    paragonami ja poprostu kserowałem paragon z rolki z kasy i podpinałem
    do swojej kopii
    pozdrawiam Thomish

    Kserowanie nie jest wyjściem, na kopi nie ma sygnaturki fiskalenej !!
    W tym wypadku , moim zdaniem juz nic nie zrobisz, ale mogę się mylić
    pzdr
    MP