  • 1. Data: 2006-06-21 13:45:20
    Temat: zwrot vat przy sprzedazy 3%
    Od: "Grzegorz" <x...@o...pl>

    Witam, czy ktos moze wskazac mi podstawe prawna (konkretny przepis) ograniczen
    (jesli wystepuja) wysokosci zwrotu vat naliczonego jesli podatnik dokonuje
    wylacznie sprzedazy z zastosowaniem stawki 3%.
    Dziekuje

  • 2. Data: 2006-06-21 19:45:31
    Temat: Re: zwrot vat przy sprzedazy 3%
    Od: "KS" <k...@o...pl>

    [KS] Art. 87 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług.

    "Art. 87 ust. 3. Różnica podatku podlegająca zwrotowi w kwocie
    przekraczającej wartość podatku naliczonego związanego z nabyciem towarów
    lub usług, które na podstawie przepisów o podatku dochodowym są zaliczane
    przez podatnika do środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
    podlegających amortyzacji, oraz gruntów i praw wieczystego użytkowania
    gruntów, jeżeli zostały one zaliczone do środków trwałych nabywcy,
    powiększonej o 22 % obrotu podatnika opodatkowanego stawkami niższymi niż
    określona w art. 41 ust. 1 oraz obrotu z tytułu dostaw towarów lub
    świadczenia usług, o których mowa w art. 86 ust. 8 pkt 1, podlega zwrotowi w
    terminie 180 dni od dnia złożenia deklaracji podatkowej."

    - trzeba przeczytać kilka razy, żeby coś zrozumieć:)
    KS