  • 1. Data: 2006-06-21 16:42:00
    Temat: Błędny przelew
    Od: t <r...@o...pl>

    Wykonałem dziś błędny przelew(z tytułu wypłaty) - 40zł za dużo.
    Czy nie będzie problemu jeśli zleceniobiorca zwróci mi nadwyżkę na konto
    firmowe.
    Oczywiście odpowiedni tytuł przelewu(zwrot nienależnej kwoty) oraz
    papierek do dokumentów że takie coś miało miejsce pójdzie.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-21 19:22:09
    Temat: Re: Błędny przelew
    Od: "KS" <k...@m...pl>

    [KS] Nie będzie żadnego problemu. Może zwrócić przelewem, gotówką, można
    rozliczyć poprzez potrącenie itd.....
    KS

  • 3. Data: 2006-06-21 19:49:15
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 21-06-2006 o 21:22:09 KS <k...@m...pl> napisał:

    > [KS] Nie b?dzie ?adnego problemu. Mo?e zwróciae przelewem, gotówk?,
    > mo?na
    > rozliczyae poprzez potr?cenie itd.....
    > KS

    Dzięki!

    PS. Gotfryd pewnie specsygnaturkę szykuje już ;)