  • 1. Data: 2002-02-19 12:05:16
    Temat: pit 11
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam, Mam pytanie: ile dni ma pracodawca na przakazanie PIT-11 pracownikowi
    (zwykła umowa o pracę) za 2001 r. oraz jaki czas ma były płatnik podatku (umowa-
    zlecenie) umowa zawarta była do końca 2001 roku. Bardzo zależy mi szczególnie
    na tym drugim przypadku.
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-02-19 12:12:34
    Temat: Re: pit 11
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    (umowa-
    > zlecenie) umowa zawarta była do końca 2001 roku. Bardzo zależy mi

    A przy okazji.

    Czy pracownikowi ktory nie dostal w 2001 ANI GROSZA (urlop bezplatny)
    tez trzeba dac pit 11 ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-02-19 12:13:18
    Od: "Magdalena Swikszcz" <m...@a...com.pl_>

    > Witam, Mam pytanie: ile dni ma pracodawca na przakazanie PIT-11
    pracownikowi
    > (zwykła umowa o pracę) za 2001 r.
    do 31 marca

    oraz jaki czas ma były płatnik podatku (umowa-
    > zlecenie) umowa zawarta była do końca 2001 roku.
    do 15 marca

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-02-19 15:32:32
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Feb 2002, Boguslaw Szostak wrote:
    [...]
    >+ A przy okazji.
    >+
    >+ Czy pracownikowi ktory nie dostal w 2001 ANI GROSZA (urlop bezplatny)
    >+ tez trzeba dac pit 11 ?

    A "zaliczkę zdrowotną" za okres UB :) trzeba płacić czy nie ?
    (przyznaję że nie wiem, choć urlopy brałem)
    Bo jeśli cokolwiek bezpracodawca :) płacił (niekoniecznie
    niepracownikowi :), ale urzędom) to na pewno...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-02-19 15:43:03
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

> [...]
    > Bo jeśli cokolwiek bezpracodawca :) płacił (niekoniecznie
    > niepracownikowi :), ale urzędom) to na pewno...

    Zakładam, że chodzi o pracownika ;-) - jeśli pracownik jest na urlopie
    bezpłatnym, to nie ma żadnego wynagrodzenia. Jeśli nie ma wynagrodzenia, to
    nie ma od czego płacić składek - a jak niema od czego płacić składek to nie
    ma składek.

  • 6. Data: 2002-02-19 23:53:22
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    ... a jak nie ma składek, to nie ma też PIT-11

    Ryszard