  • 1. Data: 2002-04-29 10:12:52
    Temat: pit 36 - na działalność bez przychodów?
    Od: "Jolanta B" <j...@p...onet.pl>

    Witam:-)
    Koniec kwietnia, a ja sie głowię...
    Czy osoba prowadząca w 2001 r - dz. gosp - nie uzyskiwala zadnych
    przychodów - rozliczas sie na pit -36?
    I dalej - czy zapłacone składki na UZ i USpoł - to jest strata na
    działalnosci - i nie mozna ich odliczyc od dochodu/podatku z innego źródła
    dochodów (etat)? Czy nie uznaje sie ich za strate - i spokojnie mozna je
    odliczyć..

    Pozdrawiam Jola

  • 2. Data: 2002-04-29 10:49:55
    Temat: Re: pit 36 - na działalność bez przychodów?
    Od: "Gandalf" <p...@f...onet.pl>

    JA korzystam (dzisiaj jak i rok temu) z programu firmy Elfin. Program ma
    opinię doradcy podatkowego jako liczący zgodnie z prawem. W programie tym
    wpisałem ZUS zdrowotny od firmy w odpowiednie pole które moim zdaniem nie
    miało związku z działalnością bo sumowała się w nim wartość zapłacona przez
    mojego pracodawcę jak i to co zapłaciłem od działalności. Nie jestem guru
    ale polecam program - jest bardzo przyjazny i zadaje proste pytania z
    odpowiedziami Tak/Nie zamiast głowienia się co w któr piep... (przepraszam)
    ruburykę wpisać.

  • 3. Data: 2002-04-29 13:45:09
    Od: "eva" <e...@p...com.pl>

    To co wiem na pewno, to ze skladki na ubezpieczenie zdrowotna placone "z
    dzialalnosci gospodarczej" mozna odpisac od podatku z etatu. Mam taka sama
    sytuacje - strata z DG, zaplacone skladki zdrowotne z DG i z etatu, wiec w
    PIT
    w pozycji Skladki na ubezpieczenie zdrowotne wpisuje sume wplaconych
    skladek z DG i etatu. I to jes na pewno dobrze
    pozdrawiam - ewa