  • 1. Data: 2008-03-02 18:56:36
    Temat: pit 37
    Od: s...@i...pl

    O MY GOOD!!!!!!!!!!! Wiem, że księgowa może mnie rozliczyć zaznaczając
    korektę i "będzie po krzyku" ale nie mam zamiaru dawać jej kolejne
    30zł, więc chciałam sama się rozliczyć, i moje pytanie było skierowane
    do osób które mogłyby mi pomóc i napisać co z czym należy zsumować,a
    nie do osób,które mają zamiar "głupkowato dogryzać"...

  • 2. Data: 2008-03-02 19:11:06
    Temat: Re: pit 37
    Od: Alpi <alpines@tlen_o.pl>

    Był spokojny 2008-03-02 19:56, nic nie zapowiadało, że
    *s...@i...pl* napisze:
> [...]
    > do osób które mogłyby mi pomóc i napisać co z czym należy zsumować,a
    > nie do osób,które mają zamiar "głupkowato dogryzać"...

    A dlaczego nie skorzystasz z programu do wypełniania PIT'a

    --
    Pozdrowienia
    Alpines

    Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias
    Canetti)

  • 3. Data: 2008-03-03 08:26:26
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
[...]

    A co to jest "o my GOOD"??? Z angelskiego jesteś jeszcze lepsza niż w
    sprawie podatków :-)
    Jak się nie znasz na rozliczaniu to lepiej zapłać te 30 zł bo narobisz
    głupot większych niz teraz i będzie cie to więcej kosztować.