  • 1. Data: 2002-12-19 07:34:41
    Temat: pit-5 za listopad - proste pytanie
    Od: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>

    Witam, pierwszy raz bede skladac pita-5 za listopad i mam pytanie: jakos
    specjalnie sie go wypelnia? Czy wystarczy tylko przemnozyc podatek x2 i
    wpisac go w rubryke 'do zaplaty'? Czy jeszcze cos tam trzeba dopisac?

    thx za pomoc -> nijou

  • 2. Data: 2002-12-19 08:11:40
    Temat: Re: pit-5 za listopad - proste pytanie
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG> napisał w wiadomości
> [...]
    > specjalnie sie go wypelnia? Czy wystarczy tylko przemnozyc podatek x2 i
    > wpisac go w rubryke 'do zaplaty'? Czy jeszcze cos tam trzeba dopisac?

    Nie - w rubrykę do zapłaty wpisujesz normalnie wyliczony podatek za
    listopad, wpłacasz tylko podwójną wartość tego podatku.

    Z.K.