  • 1. Data: 2006-04-17 22:08:49
    Temat: pit-d i wydatki do odliczenia w nastepnych latach
    Od: "pieg" <s...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie:)
    Mam pytanie zwiazane z tzw duza ulga budowlana i ulga mieszkaniowa. Splacam
    raty kapitalowo-odsetkowe w spoldzielni mieszkaniowej, do konca 2004
    odliczane w ramach tzw duzej ulgi budowlanej. Ponioslam tez wydatki na
    remont i modernizacje mieszkania. Niestety czesc wydatkow z tzw duzej ulgi
    budowlanej nie zostala odliczona w 2004. Mam pytanie: czy moge kwote
    przyslugujacego mi odliczenia za 2004 rok, ktora nie zostala odliczona,
    rozliczyc w latach nastepnych? Niestety w 2005 roku rowniez wydatki te nie
    zostana odliczone od podatku, bo tego podatku nie wyszlo za duzo. Jak dlugo
    moge przenosic ta kwote do odliczenia na nastepne lata? Az ja calkowicie
    odlicze? Chcialabym sie tez utwierdzic, ze dobrze mysle: wydatki na splate
    tych rat kapitalowo-odsetkowych poniesione w 2005 roku nie podlegaja
    odliczeniu, bo juz nie ma tzw duzej ulgi, tak? Dziekuje za rady i odpowiedzi
    pozdrawiam
    pieg