  • 1. Data: 2005-03-18 08:39:29
    Temat: pit do US
    Od: "madzia" <m...@o...pl>

    witam,
    mam b.krociotkie pytanko. Jakim listem wysyla sie do US rozliczenie
    roczne?zwyklym?poleconym?
    bardzo dziekuje za odp.
    magda

  • 2. Data: 2005-03-18 08:49:09
    Temat: Re: pit do US
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "madzia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > mam b.krociotkie pytanko. Jakim listem wysyla sie do US rozliczenie
    > roczne?zwyklym?poleconym?
    > bardzo dziekuje za odp.
    > magda
    >
    >poleconym -a czym udowodnisz złożenie PIT ? a zdarza się że się
    zawieruszy -dowód nadania trzymaj 5 lat

    --
    == opix ==

  • 3. Data: 2005-03-18 09:06:51
    Od: "madzia" <m...@o...pl>

    Użytkownik "opix" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > zawieruszy -dowód nadania trzymaj 5 lat
    dzieki:)
    magda

  • 4. Data: 2005-03-24 17:44:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 18 Mar 2005 09:49:09 +0100, "opix" <m...@v...pl> wrote:

    >poleconym -a czym udowodnisz złożenie PIT ? a zdarza się że się
    >zawieruszy -dowód nadania trzymaj 5 lat
    a czym udowodni ze w przesylce do ktorej ma dowod nadania byl PIT?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 5. Data: 2005-03-24 17:48:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    > a czym udowodni ze w przesylce do ktorej ma dowod nadania byl PIT?

    niczym
    na idiotów nie ma rady.