  • 1. Data: 2009-03-05 09:46:28
    Temat: pit2008
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam
    Chciałem rozliczyć pity za pomocą programu z GW (w latach poprzednich byłem
    zadowolony) i utknąłem zaraz na początku: otóż przy rozliczeniu wspólnym z
    żoną, ulgę na dziecko odliczamy oboje czy tylko jedno z nas?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-03-05 10:00:16
    Temat: Re: pit2008
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    ... i jeszcze jedno pytańko:
    - częśc roku - umowa o pracę poza miejscem zamieszkania a część - zasiłek
    dla bezrobotnych,

    Jak to uwzględnić jeśli chodzi o KUP ?

    Piotr

  • 3. Data: 2009-03-05 10:07:40
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <h...@y...com> napisał

    > Chciałem rozliczyć pity za pomocą programu z GW (w latach poprzednich
    > byłem zadowolony) i utknąłem zaraz na początku: otóż przy rozliczeniu
    > wspólnym z żoną, ulgę na dziecko odliczamy oboje czy tylko jedno z nas?

    albo jedno z Was odlciza 100% albo każde z WaS po 50% albo inaczej, żeby w
    sumei wyszlo 100%.

    Pomijam już zabawy jak jesteście po rozwodzie, dziecko spędzało większośc
    roku z jednym z Was

    Pozdrawiam
    czaq

  • 4. Data: 2009-03-05 10:25:13
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "Czaq" napisał(a) w wiadomości :

> [...]
    > sumei wyszlo 100%.
    > Pomijam już zabawy jak jesteście po rozwodzie, dziecko spędzało większośc
    dziękuję za szybką odpowiedź, na szczęście ja też mogę pominąć ww. "zabawy"
    :)

    Pozdrawiam
    Piotr