  • 1. Data: 2006-05-09 08:31:45
    Temat: pit37 - podatek do zaplaty
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

    witam

    wyszlo mi ze musze zwrocic 70 groszy do US
    czy takie kwoty tez im trzeba placic? czy jest jakas minimalna kwota np. 1
    zl.

    pozdr.
    Sylwek

  • 2. Data: 2006-05-09 14:26:00
    Temat: Re: pit37 - podatek do zaplaty
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Maestro wrote:
    > witam
    >
    > wyszlo mi ze musze zwrocic 70 groszy do US
    > czy takie kwoty tez im trzeba placic?
    tak, teraz to juz z odsetkami.

  • 3. Data: 2006-05-09 14:36:24
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    witek napisał(a):

    > tak, teraz to juz z odsetkami.

    Czyżby?
    Przy obecnej stopie (11% rocznie) odsetki od takiej kwoty będą wymagalne
    dopiero za ok. 85 lat...

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~

  • 4. Data: 2006-05-09 18:13:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Docent napisał(a):

    > Czyżby?
    > Przy obecnej stopie (11% rocznie) odsetki od takiej kwoty będą wymagalne
    > dopiero za ok. 85 lat...

    Jakżeś to obliczył?. Mi wychodzi że po około 50 dniach już jest cały
    grosz odsetek.

    p. m.

  • 5. Data: 2006-05-09 18:40:15
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik mvoicem napisał:

    > Jakżeś to obliczył?. Mi wychodzi że po około 50 dniach już jest cały
    > grosz odsetek.

    Hint: 6,60 (3*2,20).

    pzdr

    Tomek

    Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924

  • 6. Data: 2006-05-09 21:23:17
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tomasz Staszewski napisał(a):

    > Hint: 6,60 (3*2,20).

    a fakt, zapomniałem :).

    p. m.

  • 7. Data: 2006-05-09 23:28:26
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Docent wrote:

    > Czyżby?
    > Przy obecnej stopie (11% rocznie) odsetki od takiej kwoty będą wymagalne
    > dopiero za ok. 85 lat...

    To, że coś będziwe wymagane, tudzież US nie będzie ich próbował ściągać,
    nie znaczy, że się nie należą.

    Natomiast jak ich nie wpłaci to US ich nie ściągnie, bo nie przekraczają
    iluś tam złotych.

  • 8. Data: 2006-05-10 12:13:56
    Od: "Maestro" <s...@w...pl>

    > To, że coś będziwe wymagane, tudzież US nie będzie ich próbował ściągać,
    > nie znaczy, że się nie należą.
    >
    > Natomiast jak ich nie wpłaci to US ich nie ściągnie, bo nie przekraczają
    > iluś tam złotych.

    dzieki za odpowiedzi
    chyba jedank zaplace, poki jeszcze nie ma ani grosza odsetek wiec wyjdzie mi
    w sumie 0,7 + 0,5 ( za przelew:D ) -1,2 zl - jakos to przezyje:D

    ps. mozna przelewem na konto podane w internecie przez US w bip-ie? (bo mi
    sie nie chce tam isc)

    pozdrawiam
    Sylwek.

  • 9. Data: 2006-05-10 12:45:48
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    witek napisał(a):

    > To, że coś będziwe wymagane, tudzież US nie będzie ich próbował ściągać,
    > nie znaczy, że się nie należą.

    Art. 54 § 1 pkt. 5 ustawy Ordynacja podatkowa:

    "Odsetek za zwłokę nie nalicza się jeżeli wysokość odsetek nie
    przekraczałaby trzykrotności wartości opłaty dodatkowej pobieranej przez
    "Pocztę Polską" za polecenie przesyłki listowej" ?

    A skoro się nie nalicza - to się nie należą :)

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~