  • 1. Data: 2006-02-21 09:58:47
    Temat: pit8b na zły adres
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Witam

    Przez pomyłkę wystawiłem i wysłałem pit8b na adres swojego US zamiast na
    adres US mojego zlecenioborcy.

    Jako że jeszcze mam czas (do końca lutego), podejrzewam że wystarczy
    wysłać to jeszcze raz - na dobry adres , a do swojego US wysłać notkę że
    przez pomyłkę wysłałem im pit którego nie powinienem wysłać. (Czy mam
    rację?)

    Tylko teraz się zastanawiam - czy zaliczki (pit4) powinienem w tamtym
    roku wysyłać też na konto US *mojego zleceniobiorcy*? Czy dobrze
    zrobiłem i wysłałem na konto *mojego US*?

    p.

    m.

  • 2. Data: 2006-02-21 11:40:35
    Temat: Re: pit8b na zły adres
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Tylko teraz się zastanawiam - czy zaliczki (pit4) powinienem w tamtym
    > roku wysyłać też na konto US *mojego zleceniobiorcy*? Czy dobrze
    > zrobiłem i wysłałem na konto *mojego US*?

    Zaliczki do swojego US, pit 8b do US zleceniuobiorcy.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)