    From: "JacekP" <j...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: płatnik- wysylka z innego kompa
    Date: Wed, 4 Jan 2006 21:24:21 +0100

    witam wszystkich
    nie znam platnika a musze wyslac deklaracje
    Osoba ktora to normalnie wysyla chwilowo nie ma netu
    Znac na tym tez nie za bardzo sie zna ,ma wytlumaczopne co przycisnac itd.
    Pytanie mam takie jak najprosciej wyslac to z innego komputera
    Instalowac platnika i podlozyc katalog/plik ktory zawiera dane? jaki to plik
    ?
    Czy tez mozna zapisac sam dokument do wyslania i wyslac go w inny sposob niz
    bezposrednio z platnika
    Jezeli mozna to jaki to plik .
    Pytam bo wiem ze osoba ktora to wysylala napewno mi nie pomoze i musze
    wiedziec wczesniej
    za podpowiezi z gory dziekuje

    pozdrawiam
    Jacek