  • 1. Data: 2004-06-13 09:57:06
    Temat: platnosc gotowka - przelew
    Od: "Pinio" <a...@g...pl>

    Mam problem:
    Prowadze jednoosobowa DG. Wystawilem klientowi pare lat temu fakture z
    rodzajem platnosci - przelew. Klient spoznial mi sie z wplata, i po
    kilkunastu miesiacach, przy okazji dokonal wplaty gotowkowej. Czy powinienem
    byl skorygowac fakture.
    Dzieki za podpowiedzi.
    Artur

  • 2. Data: 2004-06-14 07:24:04
    Temat: Re: platnosc gotowka - przelew
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Pinio napisał:

> [...]
    > rodzajem platnosci - przelew. Klient spoznial mi sie z wplata, i po
    > kilkunastu miesiacach, przy okazji dokonal wplaty gotowkowej. Czy powinienem

    A po co? Forma płatności nie jest obowiązkowym elementem faktury i do
    niczego nie zobowiązuje. Wskazuje tylko jak sprzedawca *wolałby*
    otrzymać pieniądze, ale zgodnie z KC świadczenie może byc spełnone w
    dowolnej formie (o ile inne przepisy tego nie zabraniają, np.
    ograniczenia w rozliczeniach gotówkowych przdsiębiorców wynikające w PDG).

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-06-14 14:57:13