    From: b...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: płatności sms premium a urząd skarbowy
    Date: Mon, 19 Sep 2011 17:09:22 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    od miesiąca jestem pełnoletni, od 3 lat prowadze serwis z ogłoszeniami który
    jest darmowy, jednak w zwiazku z osiagnieciem pełnoletności, chce uruchomic
    mozliwość płatności poprzez dotpay.pl i mam zagwozdke bo na stronie dotpay.pl
    nie ma zadnej informacji w tej sprawie.
    Zastanawia mnie że na dotpay.pl sa dwie mozliwosci zalozenia kont dla
    prowadzacych dzialalnosc i dla osób prywatnych. Interesuje mnie własnie konto
    dla osób prywatnych, no właśnie czy w zwiazku z tym musze odprowadzc podatek od
    uzyskanych przychodów, czy ten może ten podatek jest juz wliczony w wysylanego
    sms-a.
    Czy musze miec dzialalnosc gospodarczą, wydaje się że nie, skoro dotpay.pl
    oferuje takze konto dla osób prywatnych, czyli wnioskuje ze jest to jakos
    prawnie możliwe, ale chcialbym sie upewnic, aby pozniej ne wpadli do mnie w
    czarnych kominiarkach policjanci z urzedu skarbowego :) i dowalili kare finansową.
    Zakładam że za mozliwosć dodawania ogłoszeń na mojej stronie, miesięcznie będzie
    z tego 100 zł., może 200 zł.
    Prosze o podpowiedz w w/w sprawie.