  • Data: 2003-11-21 09:45:43
    Temat: poczatkujacy pytanie
    Od: "alex" <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Termin rozpoczecia DG wpisalem 1 grudnia 2003. Dotychczas nic w imieniu DG
    nie zrobilem (tylko pieczatka i place czynsz za biuro). Chce prowadzic KPiR
    i VAT, ale przypuszczam ze w grudniu nie bedzie nawet ani 1 zł przychodu -
    ewentualnie koszty.
    Czy w jakis sposob moge jescze zmienic ta date (czy ona jest tylko
    orientacyjna) czy mnie obowiazuje?
    Jesli jednak nie (badz zdecyduje sie rozpoczac DG juz w grudniu) co z PIT-5
    i zaliczka na podatek dochodowy za grudzien (skladam, nie skladam)?
    Z tego co wiem to nie oplaca mi sie nawet kupowac za bardzo wyposazenia w
    grudniu bo i tak nie bede mogl odliczyc tego od przychodu (strate za rok 03
    bede mogl dopiero odliczyc w 2004), lepiej to zrobic w nowym roku (czy to
    prawda)?
    Dzieki bardzo za pomoc.