    From: "slasz" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: podatek
    Date: 25 Oct 2006 22:06:47 -0700

    jeśli sprzedam swoje mieszkanie w miejscowości x np za 60 000 i za
    niższą kwotę np 30 000 kupię niemal natychmiast mieszkanie w
    miejscowości y to jaki podatek muszę zapłacić
    czy muszę płacić podatek od sprzedaży - to mieszkanie jest moje od
    kilku lat i płaciłem już raz podatek od kupna
    jaki podatek i opłaty muszę ponieść przy zakupie nowego mieszkania
    słyszałem że jak kupuje się nowe mieszkanie po sprzedaży starego
    to jest się zwolnionym od podatku
    czy to prawda?