  • 1. Data: 2003-07-25 19:15:24
    Temat: vat7 telefon
    Od: b...@p...onet.pl

    W których pozycjach deklaracji VAT-7 wpisuje się zakup telefonu a w ktorych
    rachunki za telefon.

    Pozdrawiam
    Dariusz Dudek

  • 2. Data: 2003-07-25 20:38:37
    Temat: Re: vat7 telefon
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W których pozycjach deklaracji VAT-7 wpisuje się zakup telefonu

    trzeba by zapytać czy masz sprzedaż zwolniona bo jeśli tak to bedzie inna
    rubryka i drugie pytanie czy ten telefon zaliczysz do środków trwałych bo
    wtedy też bedzie inna .

    a w ktorych
    > rachunki za telefon.
    rachunki za telefon też jest istotna sprzedaż jeśli nie masz zwolnionej to
    netto 53 vat 54 ( podaje stare numery pozycji nie mam najnowszej deklaracji)
    ale jest to pozycja opodatkowane zakupy związane wyłącznie ze sprzedażą
    opodatkowaną.
    Pozdrawiam Wiola

  • 3. Data: 2003-07-26 07:14:13
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > rubryka i drugie pytanie czy ten telefon zaliczysz do środków trwałych bo
    Nie mam sprzedazy zwolnionej.(czy bedzie netto 49 vat 50?).
    A tak wlasciwie kiedy moge zaliczyć do środków trwalych i od czego to zalezy.

  • 4. Data: 2003-07-26 20:41:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Jul 2003 b...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    >+ A tak wlasciwie kiedy moge zaliczyć do środków trwalych i od czego to zalezy.

    Kiedy "przekażesz do użytkowania" i o ile "przewidywany okres
    użytkowania przekracza rok" :)
    To tak ściśle na twoje pytanie :), które:
    - nie ma bezpośredniego związku z VAT (z wyjątkiem kolumny do której
    wpisujesz oraz innego rozliczenia struktury o ile ona występuje)
    - nie obejmuje czynników które cię *nie* ograniczają pozytywnie :)
    (skoro pytasz "kiedy możesz" to odpowiedź że "musisz ponad 3500zł
    a *możesz zawsze*" jest nadmiarowa, przykładowo :))

    pozdrowienia, Gotfryd