  • 11. Data: 2002-11-21 11:19:40
    Temat: Re: podatek Vat
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> wrote in message
    news:ari6g2$f8c$1@news.tpi.pl...
    > A mi się wydaje, że niezależnie jak się chciało i co wyszło to vat liczę
    od
    > wartości brutto, a dodatkowa kwota vat pomniejsza przychody. W końcu wg
    > updof za "przychód ze sprzedaży uważa się przychód pomniejszony o należny
    > VAT".

    Jak to kochani chcecie zrobic...?
    Korektą paragonu ?

    NIe mowimy o podatku od osob fizycznych, lecz o VAT.
    Na kasie zarejestrowano sprzedarz ze stawka 7 %, nie ma oryginalu
    paragonu....

    I co? zmienice dowodem wewnetrznym KWOTE SPRZEDARZY netto ?

    Boguslaw

  • 12. Data: 2002-11-21 15:30:56
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > NIe mowimy o podatku od osob fizycznych, lecz o VAT.

    ale to się wiąże

    > Na kasie zarejestrowano sprzedarz ze stawka 7 %, nie ma oryginalu
    > paragonu....
    >
    > I co? zmienice dowodem wewnetrznym KWOTE SPRZEDARZY netto ?

    Ten sam problem jest przy korekcie wychodząc od netto

  • 13. Data: 2002-11-22 08:41:03
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > ale to się wiąże

    > Ten sam problem jest przy korekcie wychodząc od netto

    Nie ten sam, bo kwota netto pozostaje niezmieniona.

    Boguslaw.

  • 14. Data: 2002-11-23 10:25:31
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Nov 2002, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> wrote in message
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Nie ten sam, bo kwota netto pozostaje niezmieniona.

    Prawda. Jakim dowodem zmienia się wartość VAT wykazaną
    na kasie fiskalnej ? (nie mam kasy to się nie interesowałem,
    ale widzę że problem jest ciekawy ;)).
    No i BTW - nie wiemy jak zostały owe kalendarze sprzedane.

    Pozdrowienia, Gotfryd