  • 11. Data: 2004-02-27 06:46:45
    Temat: Re: podatek dla szkol
    Od: "GT!" <c...@m...sig>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Skutek ? Chyba widzisz.

    o to mi wlasnie chodzilo, wielkie dzieki.

    > Spróbuj przetrawić ustawę o VAT i rozp. do niej (na początek: o
    > fakturach i o kasach fiskalnych). Uprzedzam że ustawa o VAT należy do
    > wyjątkowo mało zjadliwych :[

    oki, jeszcze raz dzieki.

    --
    pozdrawiam,
    diabelek na acn kropka waw kropka pl

  • 12. Data: 2004-02-27 11:57:45
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    > [...]
    >
    > ...za to szkoła ma widoki na kłopoty. Za "brak dyscypliny budżetowej"
    > (tłumaczenie że VAT tak i tak jest stracony jak sądzę nie pomoże :>,
    > "logika dyscypliny budżetowej" równie przechodzi ludzkie pojęcie
    > jak "logika podatkowa")

    Szkola moze miec powazne klopoty z nieskorzystaina z "dobrodziejstwa
    ministra" Nie po to minister robi szkole "dobrze", by potem
    z tego nie korzystala..
    To sie nazywa "naruszeie ustawy o finansach publicznych"
    Jakminister twierdzi, ze to dla szkloly korzystne, to korzystac trza.

    Boguslaw

  • 13. Data: 2004-02-28 19:19:40
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    > Kilka tygodni temu była dyskusja że znowu opłaca sie wywieźć
    > do Czech i zaimportować do szkoły. Bo u nas jakiś $%^&*$#%
    > dał znowu "zw" (a na eksport jest 0%).

    Hmmm... a patrzac na pomysly Pana Hausnera z ZUS,
    mozeby tak porownac koszty, jakby DG przeniesc
    na Slowacje (podatki!)?

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-

  • 14. Data: 2004-03-01 12:38:39
    Temat: OT: podatek dla szkol
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Feb 2004, Marcin Bohosiewicz wrote:
    [...]
    >+ Hmmm... a patrzac na pomysly Pana Hausnera z ZUS,
    >+ mozeby tak porownac koszty, jakby DG przeniesc
    >+ na Slowacje (podatki!)?

    Istnieją obawy iż część tak zrobi.

    pozdrowienia, Gotfryd