  • 1. Data: 2006-11-30 20:49:00
    Temat: podatek dochodowy, a podatek od zysków kapitałowych
    Od: "xXx" <a...@o...pl>

    Witam,
    Mam problem dotyczący naliczania wysokości dochodu na osobe (
    chodzi o stypendium socjalne na uczelni ). Mianowicie problem tkwi w tym, iż
    uzyskałem w roku 2005 dochody z giełdy ( podatek od zysków kapitałowych ).
    Owe dochody zostały mi wliczone jako dochod na osobe w rodzinie. Regulamin
    dokładnie mowi tylko i wyłącznie o zaświadczeniu z US o dochodach od osob
    fizyczny na zasadach ogolnych.
    Moje pytanie brzmi, czy podatek giełdowy został mi słusznie wliczony do
    dochodu na os. w rodzinie?
    PZDR
    student

  • 2. Data: 2006-12-01 07:49:26
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 30 Nov 2006 21:49:00 +0100, xXx napisał(a):

    > Mam problem dotycz?cy naliczania wysoko?ci dochodu na osobe (
    > chodzi o stypendium socjalne na uczelni ). Mianowicie problem tkwi w tym, i?
    > uzyska?em w roku 2005 dochody z gie?dy ( podatek od zysków kapita?owych ).
    > Owe dochody zosta?y mi wliczone jako dochod na osobe w rodzinie. Regulamin
    > dok?adnie mowi tylko i wy??cznie o za?wiadczeniu z US o dochodach od osob
    > fizyczny na zasadach ogolnych.
    > Moje pytanie brzmi, czy podatek gie?dowy zosta? mi s?usznie wliczony do
    > dochodu na os. w rodzinie?

    NTG
    pl.soc.prawo