    From: "TeleNorc" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatek drogowy
    Date: Thu, 7 Feb 2002 09:53:33 +0100

    Użytkownik "lenkowa" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:3c5ff0f5@news.vogel.pl...
    > Czy to prawda że znów bedziemy mieć podatek dorogowy?
    > Jeśli tak to czy każdy i ile i jak?
    > I dlaczego
    > ???
    > ;o(((
    >
    > pozdrawiam,

    W AKTUALNOSCI E-MAIL E-PODATKI z 6.01.2002
    Szanowni Panstwo!
    Z przyjemnoscia przesylamy Panstwu 5/02 (42) numer
    cotygodniowych informacji prawno-podatkowych.
    http://www.dashofer.pl/?sect=tekst&id=1213&stat

    Od stycznia 2003 r. kierowcy samochodow osobowych beda musieli
    placic ok. 100 zl rocznie nowego podatku drogowego, tzw. winiety.
    Od poczatku roku oplata taka obowiazuje kierowcow samochodow
    ciezarowych. Winieta zastapione zostaly dotychczasowe oplaty
    pobierane na granicy od przewoznikow miedzynarodowych.

    nic dodać nic ująć...
    z pozdrowieniami
    Sylwia