  • 1. Data: 2003-11-13 15:13:38
    Temat: podatek od czynności cywilnoprawnych
    Od: "blondi" <A...@p...onet.pl>

    Witam, mam pytanko na jaki rachunek US mam przelać nalezność za umowę
    sprzedaży na PIT, VAT itd.?????Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-13 21:01:32
    Temat: Re: podatek od czynności cywilnoprawnych
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blondi" <A...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, mam pytanko na jaki rachunek US mam przelać nalezność za umowę
    > sprzedaży na PIT, VAT itd.?????Pozdrawiam
    Hmmm, szczerze:

    Tez nie wiem, ale skoro chcesz gdzies przelac pieniadze, to moze warto
    spytac odbiorce o nr rachunku...

    ŁG

  • 3. Data: 2003-11-13 21:11:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Lukasz Goralczyk napisał:

    > Użytkownik "blondi" <A...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm, szczerze:
    >
    > Tez nie wiem, ale skoro chcesz gdzies przelac pieniadze, to moze warto
    > spytac odbiorce o nr rachunku...

    Ani na PIT ani na VAT. Najlepiej zapytać w odpwiednim US bo jak poslesz
    źle po potem będzies musiał sie tłumaczyc i odkręcać.

    A tak na przyszłość:

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=146&id=12218

    Maddy

    --