  • 1. Data: 2003-11-13 14:40:41
    Temat: usługi sprzątania specjalistycznego ??
    Od: "Robert Steward" <d...@o...pl>

    po wykonaniu usługi polegającej na: usunięcie gniazd jaskółczych (65 sztuk),
    dezynseksji i umyciu ściany przyszła kolej na zafakturowanie

    i tu mam dylemat czy zrobię poprawnie jak przyporządkuję całość
    pod pkwiu 74.74.14 usługi sprzątania specjalistycznego
    (zwolnione z vat - u)

    w urzędzie statystycznym nic nie udało mi się dowiedzieć
    a w urzędzie skarbowym każą się pojawić w "oficjanym" pismem
    (wnioskiem) i oczywiście wnieść opłaty

    Robert Steward

  • 2. Data: 2003-11-13 23:23:23
    Temat: Re: usługi sprzątania specjalistycznego ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Nov 2003, Robert Steward wrote:
    [...]
    >+ w urzędzie statystycznym nic nie udało mi się dowiedzieć

    Nie odesłali do "właściwego urzędu" ?? (statystyczny, podobnoż
    Łódź jest "właściwa") który *za pieniądze* udziela *oficjalnej*
    wykładni ?? Hm... :)

    >+ a w urzędzie skarbowym każą się pojawić w "oficjanym" pismem
    >+ (wnioskiem) i oczywiście wnieść opłaty

    5 zł ? :)

    Nie bić że nie pomogłem :) (nie znam się), tylko komentuję
    bo jeśli US podejmie się odpowiedzi "za 5 zł" to OK.
    Ale jak ci napiszą że masz kilkadziesiąt zł wydać aby
    spytać w GUS... to będziesz pewnie zachwycony ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)