  • 1. Data: 2011-05-03 15:39:28
    Temat: podatek od sprzedaży nieruchhomości
    Od: "Mateusz M" <r...@o...eu>

    sprzedałem w kwietniu nieruchomość nabytą w 2002 roku, czy muszę załatwiać
    jakieś formalności fiskalne w US

  • 2. Data: 2011-05-04 05:17:57
    Temat: Re: podatek od sprzedaży nieruchhomości
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 03-05-2011 17:39, Mateusz M rzecze:
    > sprzedałem w kwietniu nieruchomość nabytą w 2002 roku, czy muszę załatwiać
    > jakieś formalności fiskalne w US

    Olać. Z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych
    (zakładam, że chodzi o takowy) nie liczy się jako źródło przychodu.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2011-05-04 05:18:55
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 03-05-2011 17:39, Mateusz M rzecze:
    > sprzedałem w kwietniu nieruchomość nabytą w 2002 roku, czy muszę załatwiać
    > jakieś formalności fiskalne w US

    Olać. Zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych
    (zakładam, że chodzi o takowy) kasa z takiej sprzedaży
    nie jest źródłem przychodu.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2011-05-04 05:22:21
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 03-05-2011 17:39, Mateusz M rzecze:
    > sprzedałem w kwietniu nieruchomość nabytą w 2002 roku, czy muszę załatwiać
    > jakieś formalności fiskalne w US

    Zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych
    (zakładam, że chodzi o takowy) pieniądze z takiej sprzedaży
    nie są przychodem (do opodatkowania). Czyli po prostu
    nic nie robić.

    --
    Dominik (& kąpany)