  • 1. Data: 2004-01-26 10:28:12
    Temat: podatek od umow cywilnoprawnych
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    Witam

    Jeszcze jedno pytanie mam dotyczace podatkow - tym razem od umow
    cywilnoprawnych.

    Czy to bedzie przekret jesli spisze umowe z mezem, ze sprzedaje mi meble, ktore
    nabyl przed slubem. Meble potrzebuje na wyposazenie biura w mojej firmie> I
    oczywiscie chce uiscic od tego podatek.

  • 2. Data: 2004-01-26 10:41:37
    Temat: Re: podatek od umow cywilnoprawnych
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Vei wrote:

> [...]
    > ktore nabyl przed slubem. Meble potrzebuje na wyposazenie biura w mojej
    > firmie> I oczywiscie chce uiscic od tego podatek.

    A ie bedzie prosciej jak pani te meble za zgoda meza po prostu wezmie
    do biura ?

    Boguslaw