  • 1. Data: 2007-12-30 18:22:28
    Temat: podatek od zakupów w internecie
    Od: "Patryk" <p...@g...pl>

    Witam
    Przepraszam za głupie pytanie jednak jestem lamerem w dziedzinie podatków.
    pytanie ma podłoże w aukcjach internetowych którymi się interesuje, czasami
    na nich sprzedaje lub kupuje.
    Na gazet.pl przeczytałem dosyć świeży artykuł o podatku za "nie fakturowane"
    zakupy w internecie
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33208,47958
    38.html
    czym ten podatek różni się od tzw. podatku od wzbogacenia który płaci się np
    po zakupie samochodu?

  • 2. Data: 2007-12-30 18:51:29
    Temat: Re: podatek od zakupów w internecie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Patryk wrote:
> [...]
    38.html
    > czym ten podatek różni się od tzw. podatku od wzbogacenia który płaci się np

    niczym, nie ma podatku od wzbogacenia

  • 3. Data: 2007-12-31 08:32:16
    Od: ZauraK <z...@z...zaurak>

    Poczytaj sobie tutaj http://www.ehandel.pit.pl