    From: "Krzysztof" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: podatek od zezwolen wedkarskich
    Date: Sun, 15 Jan 2006 10:55:51 +0100

    Cześć!

    Dzierżawię jeziora i udostępniam wodę dla wędkarzy za drobną opłatą
    w postacji zezwoleń na połów na określony czas.
    Nędzne grosze, bo w skali roku to przychód ok 2000,-
    Byłem w lokalnej skarbówce i tu dowiedziałem się że to jest handel.
    Ja uważam że to jest jakaś forma rekreacji lub sportu,
    ale nie handlu, bo jaki towar jest sprzedany?
    Czy taka działalność jest opodatkowana?
    Co zrobić aby spać spokojnie i być w zgodzie z prawem?

    Pozdrawiam
    Krzysztof