  • 1. Data: 2006-09-28 14:03:03
    Temat: podatek spadkowy
    Od: t...@o...pl

    Witam,

    Czy wiecie cos na temat: kiedy i czy w ogóle bedzie zniesiony podatek
    spadkowy.
    PiS i nie tylko oni cos tam wspominali o jego zniesienu w swoim
    programie.

    Czy jest szansa, ze od nowego roku juz go nie bedzie ??

    pzd
    TOm

  • 2. Data: 2006-09-28 16:57:05
    Temat: Re: podatek spadkowy
    Od: "weronika" <k...@N...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał :
[...]

    ja! ja! Ja WIEM!! wypiłam kawę i spojrzałam w fusy i zareczam Ci że od
    Nowego Roku , podatek spadkowy .... będzie, albo........ nie bedzie.
    TO PEWNA WIADOMOSC !!!! :;);))))
    pozdrawiam cieplutko i gratuluje wdzięku w pisaniu postów :-)
    weronika:)
    "Pewnik? Nie ma pewnika dla podatnika'

  • 3. Data: 2006-09-29 06:17:12
    Od: wombi <j...@d...pl>

    weronika napisał(a):
> [...]
    > spadkowy.
    > PiS i nie tylko oni cos tam wspominali o jego zniesienu w swoim

    Słyszałaś,żeby PiS zniósł albo chociaż zmniejszył jakikolwiek podatek?
    Sztandarowym pomysłem było również zniesienie podatku Belki i podatku od
    dochodów z giełdy? I który został zniesiony?To ostatnie to oczywiście
    pytanie retoryczne.