  • 1. Data: 2006-09-28 07:59:08
    Temat: domena internetowa czym jest z punktu widzenia podatkowego
    Od: m m <m_m@brak_adresu.pl>

    Czy domena internetowa z punktu widzenia płacenia podatków jest reklama
    ? A może przetwarzaniem danych ?

  • 2. Data: 2006-09-28 09:11:27
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m m" <m_m@brak_adresu.pl> napisał w wiadomości
    Czy domena internetowa z punktu widzenia płacenia podatków jest reklama
    ? A może przetwarzaniem danych ?

    Też bym chciała wiedzieć. A nie jest to po prostu koszt jak np.pieczątka?
    czy wizytówka?
    tm

    :::http://tworzenie-stron.ovh.org:::

  • 3. Data: 2006-09-28 10:33:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Sep 2006, m m wrote:

    > Czy domena internetowa z punktu widzenia płacenia podatków jest reklama ?

    IMO "reklama" nie opisuje przedmiotu opodatkowania, opisuje *cel*, samo
    zaliczenie do "reklamy" może dotyczyć zarówno rzeczy jak i usług.
    Domena? - na mój gust jest WNiP.

    No chyba że nie zrozumiałem o co pytasz :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2006-09-28 11:03:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Sep 2006, TMK wrote:

> [...]
    > ? A może przetwarzaniem danych ?
    >
    > Też bym chciała wiedzieć. A nie jest to po prostu koszt jak np.pieczątka?

    Ale wizytówka może być zarówno "po prostu kosztem" (jako informacja)
    jak i "reklamą" - prawda?
    IMO reklama określa *cel* wydatku, a nie kategorię (towar/usługa/
    zwierzę/WNiP) zakupu :)

    pzdr, Gotfryd