  • 1. Data: 2002-05-22 09:07:46
    Temat: podatek za wieczyste uzytkowanie?
    Od: "pulp" <p...@p...onet.pl>

    witam
    czy opłata należna gminie za wieczyste użytkowanie gruntów stanowi mój KUP w
    dacie zarachowania czy w dacie uiszczenia i z konkretnie jakiego przepisu to
    wynika ?
    dziekuje za pomoc
    pulp

  • 2. Data: 2002-05-22 09:28:57
    Temat: Re: podatek za wieczyste uzytkowanie?
    Od: "Marco" <m...@i...com.pl>

    czy chodzi Ci o podatek od nieruchomości
    mac

  • 3. Data: 2002-05-22 10:20:49
    Od: "pulp" <p...@p...onet.pl>

    > czy chodzi Ci o podatek od nieruchomości
    > mac

    chodzi o opłaty z tytulu uzytkowania wieczystego okreslone w ustawie o
    gospodarce nieruchomościami
    a przy okazji jak to wyglada w przypadku podatku od nieruchomosci?
    dzieki za odpowiedz
    pulp