  • 1. Data: 2002-09-17 18:13:38
    Temat: podatki od alkoholu
    Od: m...@p...onet.pl

    Czesc,
    rozmyslam nad importem na mala skale do Polski wodki. Czy ktos moglby mi
    powiedziec jakie podatki przyjdzie zaplacic? VAT + Akcyza + Clo? Cos jeszcze?

    Michal

  • 2. Data: 2002-09-18 17:40:05
    Temat: Re: podatki od alkoholu
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Czesc,
    > rozmyslam nad importem na mala skale do Polski wodki. Czy ktos moglby
    > mi powiedziec jakie podatki przyjdzie zaplacic? VAT + Akcyza + Clo?
    > Cos jeszcze?

    A co za mało?:-))) Pewnie jeszcze jakaś koncesja będzie potrzebna.
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.