  • 1. Data: 2002-09-17 10:10:42
    Temat: Samochód societe
    Od: "monsmontis" <m...@p...wp.pl>

    Witam
    Czy może mi ktość z szanownych grupowiczów wyjaśnić co znaczy termin:
    "samochód societe" i jaki status prawny ma takie auto. Tzn. czy mogę
    zaliczyć
    sobie samochód w koszty (na firmę), co z rozliczeniem vatu etc.
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-09-17 11:09:42
    Temat: Re: Samochód societe
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik monsmontis napisał:
> [...]
    > zaliczyć
    > sobie samochód w koszty (na firmę), co z rozliczeniem vatu etc.
    Samochód towarzyski??????? hmm... lubi towarzystwo innych samochodów
    pewnie...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-09-17 12:35:43
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Samochód towarzyski??????? hmm... lubi towarzystwo innych samochodów
    > pewnie...

    Chyba raczej z francuskiego,
    niby osobowy bez siedzeń dla pasażerów,
    ale chyba też bez kratki.
    Myślę, że taki pojazd nie ma homologacji na ciężarówkę.
    Mogę się jednak mylić, bo to nie jest standard,
    lecz pomysł w tzw. "francuzach"

    Pozdrawiam
    Piotr
    http://vatowiec.of.pl