  • 1. Data: 2006-03-12 11:21:07
    Temat: podatki wyliczenie
    Od: "Grzesiek" <k...@i...pl>

    Anglia 3500L, po odliczeniu 30 diet 2500L
    podatek zapłacony 350L, czyli dochód 2500L
    w przeliczeniu na zł wychodzi, że musze dopłacić fiskusowi tylko100zł

    Polska 6300zł, wychodzi nadpłata 200zł

    Łącze te dwa dochody i wychodzi do zapłaty 600zł jakiej paki???????

    Ktoś to rozumie, czy jest jakiś błąd (nie chodzi mi oczywiscie o MF)

    Grzesiek

  • 2. Data: 2006-03-12 13:52:52
    Temat: Re: podatki wyliczenie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Grzesiek wrote:
> [...]
    >

    > Łącze te dwa dochody i wychodzi do zapłaty 600zł jakiej paki???????
    >
    > Ktoś to rozumie, czy jest jakiś błąd (nie chodzi mi oczywiscie o MF)

    Aha, jak liczysz osobno, to za kazdym razem uwzgledniasz kwotę wolną od
    podatku w każdym z nich.
    A jak liczysz razem to kwota wolna od podatku jest już tylko jedna.