  • 1. Data: 2009-04-30 09:28:45
    Temat: podpadłem ????
    Od: t...@p...onet.pl

    W marcu 2008 wymieniłem dowód i.. zapomniałem zgłosić NIP 1 . Czy jak go teraz
    dołączę do PIT-u to skarbówka mnie "zje", czy może jakies pisemko dołączyć zeby
    mni nie zjedli.... Ja NIP 1, zona NIP3 :(

  • 2. Data: 2009-04-30 09:33:03
    Temat: Re: podpadłem ????
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    t...@p...onet.pl pisze:
    > W marcu 2008 wymieniłem dowód i.. zapomniałem zgłosić NIP 1 . Czy jak go teraz
    > dołączę do PIT-u to skarbówka mnie "zje", czy może jakies pisemko dołączyć zeby
    > mni nie zjedli.... Ja NIP 1, zona NIP3 :(

    Jakieś 2 lata temu znajoma składała z kilkuletnim opóźnieniem NIP3
    (zmiana dowodu, adresu zamieszkania, właściwości US) i do tej pory nie
    ma nieprzyjemności. Warszawa-Śródmieście III->I US.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-04-30 09:35:45
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

> [...]
    > dołączę do PIT-u to skarbówka mnie "zje", czy może jakies pisemko
    > dołączyć zeby
    > mni nie zjedli.... Ja NIP 1, zona NIP3 :(

    Nikt Cię nie zje :)
    Ja tego świstka w ogóle nie składałem, bo wyleciało mi z głowy. I tak się
    "bujałem" dobrych parę lat. Dopiero, gdy w zeszłym roku zażyczyłem sobie
    zwrotu podatku na konto, to US wysłał mi wezwanie do złożenia NIP-1, bo im
    się numer konta z PIT'u nie zgadzał ze starymi danymi. Złożyłem, przyjęli,
    kasę dostałem i sprawa się zamknęła.