  • 1. Data: 2004-04-23 15:37:54
    Temat: pojecie -postepowanie-
    Od: "Asia" <a...@w...pl>

    Witajcie

    potrzebna mi jest proba zdefiniowania pojecia "postepowania" (np.
    podatkowego, kontroli skarbowej, egzekucyjnego itd.) Chodzi mi o ogolna
    probe definicji, czy moze ktos z Was wie gdzie moglabym zapoznac sie z
    kilkoma definicjami? moze ktos sie spotkal gdzies to zagadnienie jest
    wyartykulowane, jakas konkretna literatura; np. czy postepowanie w adm publ
    mozna zaliczyc do szczegolnego rodzaju procesu? w koncu wg slownika lac.
    proces - processus to inaczej postepowanie ale potrzebuje wiecej
    interpretacji zwiazanych z tym zagadnieniem.
    Jezeli ma ktos jakies materialy to sluze swoim mailem.

    dziekuje i pozdrawiam
    zlosnica Asia z Wroclawia
    a...@w...pl