  • 1. Data: 2004-04-23 10:35:39
    Temat: Vat-7 a brak sprzedaży
    Od: "Rafał Jędrzeje" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    W styczniu i w lutym nie miałem sprzedaży, ale miałem zakupy. Jak mi wiad
    omo trzeba było skladać za te miesiące VAT-7 i tak robiłem. Drukowałem moim
    programem (KP CDN) te deklaracje, a na drugiej stronie tych deklaracji mia
    łem wypełnione tylko części D.3. i F (nie wypełnione D.4 ,E), złożyłem takie
    deklaracje w US. Za marzec miałem sprzedaż. Gdzie w tej deklaracji uwzględ
    nić zakupy za styczeń i luty? Program KP pokazuje mi tylko zakupy za marzec.
    Chyba nie mogę wpisać do pozycji 36 (nadwyżka z poprzedniej deklaracji), bo
    w poprzednich deklaracjach nie była wypełniana poz. 65? Może trzeba skory
    gować dekl. Vat-7 za styczen i luty? Może wpisać zakupy za styczeń i luty w
    części D.2 lub D.3 deklaracji za marzec?

    Sorry, że tak lamersko.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2004-04-23 20:43:06
    Temat: Re: Vat-7 a brak sprzedaży
    Od: "Mirek Q" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Jędrzeje" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gować dekl. Vat-7 za styczen i luty? Może wpisać zakupy za styczeń i luty
    > części D.2 lub D.3 deklaracji za marzec?
    Trochę lamersko, ale spróbuję pomóc.
    To co było w styczniu w D3, przy braku sprzedaży, w lutym powinno znaleźć
    się w D2.
    W marcu w D2, gdy w lutym również nie ma sprzedaży, będzie suma lutowych D2
    i D3.
    itd. bieżące zakupy w D3, suma nierozliczonych w D2
    Mirek Q