    From: "marcin" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: pomoc dg
    Date: Tue, 18 Feb 2003 14:57:12 +0100

    Potrzebuję pomocy w pewnej sprawie. Jestem zatrudniony na umowe o pracę.
    Żona nie pracuje. Chcemy otworzyc działalność. Jak otworzymy na nią to
    zapłacimy około 600 zl składki. Jeśli na mnie to około 100 zł. Tą
    działalność (sklep) będzie prowadzić żona, będzie tam sprzedawać. Chcemy
    obejść choć na początku te wysokie składki ZUS. Czy jest możliwość prawna na
    to, ażeby działalność była na mnie, ja żonę zatrudniam i nie płacimy tych
    600 zł. W ZUS-ie powiedzieli mi, że nie ma takiej możliwości. Prosze o
    pomoc. Z góry dziękuję. Pozdrawiam. Marcin