  • 1. Data: 2002-02-11 15:30:08
    Temat: pomocy!
    Od: <p...@h...biol.uw.edu.pl>

    Witam,
    nie wiem jaki PIT mam wypełnić (robię to pierwszy raz).
    Pracowałem u różnych pracodawców na umowę zlecenie i umowę o dzieło (w jednym
    wypadku to była umowa autorska o dzieło) - jak na razie tylko od jednego
    dostałem PIT (ileś tam). Czy powinienem czekać na inne i pododadawć dochody na
    jakimś jednym wspólnym?
    Poza tym chcę odliczyć koszty remontu i leczenia.
    Dzięki za pomoc
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-02-11 16:06:35
    Temat: Re: pomocy!
    Od: "ToJa" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    dochody na
    > jakimś jednym wspólnym?
    > Poza tym chcę odliczyć koszty remontu i leczenia.
    Musisz czekać bo inaczej trzeba będzie składać korektę.
    PIT-37 + Pit-D(wydatki mieszk.) +Pit-O (leczenie)
    pozdro