  • 1. Data: 2003-08-24 12:13:59
    Temat: ponawiam pytanie - jaki program dla ryczałtowca...
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    nie chce mi sie wierzyć że nie ma na tej grupie zadnego
    ryczałtowca .... szukam informacji jaki program wybrać
    do obsługi 1osobowej firmy - ryczałt ewidencjonowany
    nie vatowiec. z gory dzięki za pomoc....

    pozdrawiam
    :)

  • 2. Data: 2003-08-24 13:38:12
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "a4" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nie chce mi sie wierzyć że nie ma na tej grupie zadnego
    > ryczałtowca .... szukam informacji jaki program wybrać
    > do obsługi 1osobowej firmy - ryczałt ewidencjonowany

    Polecam program "FIRMEN", uzywałem go przez kilka lat (również jako
    ryczałtowiec).
    http://www.compil.com.pl/

    Tomek

  • 3. Data: 2003-09-11 15:26:15
    Od: lidpiotr<l...@p...onet.pl>

    Trudno coś poradzić - ryczałt, bez VATu.
    Najlepiej poszukać w prasie lub internecie firm zajmujących się
    sprzedażą programów dla małych i średnich firm. Zamówić do testów
    wersje demonstracyjne i samemu wybrać odpowiedni dla siebie
    program lub umówić się na prezentację.
    Gazeta Prawna w każdym numerze ma reklamy takich firm.
    Powodzenia
    lidpiotr

    -> http://usenet.pomocprawna.info