  • 1. Data: 2010-05-24 21:12:13
    Temat: powódź powodzią - ale pracować trzeba - tylko jak?
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    Witam
    Czy jakieś przepisy regulują sprawy powodziowe.
    Chodzi mi o nieobecność w pracy. Dom pracownkia został zalany w środę. Dziś
    pracownik poinformował zakład, że mieszka w szkole a dom jest zalany.
    Zdaję sobie sprawę z tragedii jaka go dotknęła. Ale nasuwa się kilka pytań
    prawnych.
    -Czy należy mu się jakiś urlop ?
    - Czy należy mu się jakaś zapomoga z zakładu?
    - jak długo może pracownik nie pracować mając "status powodziana" (nie wiem
    czy to jakiś lokalny wymysł - miasto rozdaje takie zaświadczenia podobno
    potrzebne w zakłądach / szkołach).

    czy są jakieś przepisy które to reguluja?
    Będę wdzięczny za jakiś trop.

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2010-05-24 21:41:13
    Temat: Re: powód 1/4 powodzi? - ale pracowaae trzeba - tylko jak?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-05-2010 o 23:12:13 pawelj <p...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Czy jakie? przepisy reguluj? sprawy powodziowe.

    Pewnie prawo wodne :)

    > Chodzi mi o nieobecno?ae w pracy.

    Bardziej na .prawo to pasuje

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-05-25 18:20:39
    Temat: Re: powód1 powodzi? - ale pracowaa trzeba - tylko jak?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    Dnia 24-05-2010 o 23:12:13 pawelj <p...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Czy jakie? przepisy reguluj? sprawy powodziowe.

    Pewnie prawo wodne :)

    Ja bym jeszcze prawo Archimedesa dorzucil - w sumie ono wtedy rzadzi - jak
    by na to nie patrzec.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-05-25 19:18:03
    Temat: Re: powódź powodzią - ale pracować trzeba - tylko jak?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Pytałem parę dni temu na pl.soc.prawo gdy żona była bez możliwości dojazdu
    do pracy.
    Nieobecność usprawiedliwiona (niepłatna) albo urlop do wyboru.
    Jacek

  • 5. Data: 2010-05-25 19:27:54
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pytałem parę dni temu na pl.soc.prawo gdy żona była bez możliwości dojazdu
    > do pracy.
    > Nieobecność usprawiedliwiona (niepłatna) albo urlop do wyboru.

    Dzięki za odp.
    jak długo można ciągnąć taką nieobecność?

    --
    Pawełj