  • 1. Data: 2010-05-24 14:20:51
    Temat: nadpłata z dochodowego na vat
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witan!
    Czy moge z deklaracja vat7 zlozyc pisemko z prosba o zaliczenie na poczet
    vat z kwietnia 2010
    kwote nadplaty wynikajaca z rozliczenia rocznego pit 36L za 2009 rok czy to
    moglem tylko zrobic w momencie skladania
    pit36l ?(tylko jakim cudem skoro szlo ptrzez net)

    pozdrawiam

    --
    http://programdofakturowania.info.pl/ - rewelacja !
    +księga+ryczał+magazyn+moduł allegro TYLKO 29,99 !

  • 2. Data: 2010-05-25 06:24:25
    Temat: Re: nadpłata z dochodowego na vat
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 24-05-2010 16:20, wspolna-flaszka.pl pisze:
> [...]
    > to moglem tylko zrobic w momencie skladania
    > pit36l ?(tylko jakim cudem skoro szlo ptrzez net)

    Jeżeli Ci jeszcze nie oddali to teoretycznie możesz.
    Ale na kwiecień to raczej za późno - takie wnioski składa się z zapasem,
    o zaliczenie na przyszłe zobowiązania, które jeszcze nie powstały.

    Termin na VAT za kwiecień dziś - będziesz i tak miał zaległość.
    A zanim rozpatrzą wniosek inny dział może Ci wysłać wezwanie do zapłaty.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-05-25 08:27:17
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    >
    > Termin na VAT za kwiecień dziś - będziesz i tak miał zaległość.
    > A zanim rozpatrzą wniosek inny dział może Ci wysłać wezwanie do zapłaty.

    po ptokach, zlozylem :), a czy w przypadku prosby o przeksiegowanie nie
    liczy sie data
    zlozenia prsby w US ? Mam na powteirdzenieu stempel 25 maj .

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-05-25 08:37:06
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:htg1lc$ct7$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > liczy sie data
    > zlozenia prsby w US ? Mam na powteirdzenieu stempel 25 maj .

    dodam ze dzis skladalem vat 7 i doczepilem prosbe zszywaczem do tej
    deklaracji
    ale to pewnie bez znaczenia :)