    From: "gregor" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: pozyczka-znajomy
    Date: Wed, 3 Dec 2003 21:46:56 +0100

    chce kupic auto ale jestem studentem i nie mam dochodow.wiec jak zalatwic
    sprawe z US zeby wszystko bylo w porzadku zaznaczam ze darowizny juz od
    rodziny otrzymalem na inne cele.wiec chcialem pozyczyc pieniadze od
    znajomego(ok10000PLN)na nieoprocentowana pozyczke?czy musimy to zglosic do
    urzedu skarbowego?i czy bedzie od tego podatek?