  • 1. Data: 2005-03-21 13:15:05
    Temat: praca w Anglii - podatek gdzie?
    Od: "M.B." <m...@p...onet.pl>

    W 2004 roku mój kolega pracował w Polsce do 09/2004 a od 10/2004 w Anglii -
    legalnie dla Angielskiej firmy i dostał od nich rozliczenie pobranego
    podatku. Jaki PIT wypełnić w Polsce i czy uwzględniś dochody uzyskane za
    granicą?

  • 2. Data: 2005-03-21 15:56:27
    Temat: Re: praca w Anglii - podatek gdzie?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    M.B. wrote:
> [...]
    > legalnie dla Angielskiej firmy i dostał od nich rozliczenie pobranego
    > podatku. Jaki PIT wypełnić w Polsce i czy uwzględniś dochody uzyskane za

    PIT-36,
    tak
    sposób jak to zrobić nie jest prosty, ale był na grupie parę dni temu.