    From: " Bosska" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: praca w zastępstwie
    Date: Fri, 12 Jan 2007 19:34:14 +0000 (UTC)

    Cześć.

    Mój brat uczy angielskiego w szkole na etacie. Ma mozliwość uczyć w prywatnej
    szkole jezykowej ale musiałby mieć firmę. Ja mam firmę i nawet mam na liście
    mozliwych działalności usługi językowe (chociaż moja podstawowa działalność
    jest zupełnie inna). Tyle, że ja prawie wcale nie znam angielskiego. Czy
    mogłabym zawrzeć umowę ze szkołą językową na prowadzenie zajec z angielskiego,
    ale de facto chodziłby tam nauczać mój brat (od strony szkoły sa chętni na
    taki układ) ? Czy cos takiego może się ... hmm ... wydać ? Jakie mogły by byc
    tego konsekwencje (i dla kogo, dla mnie czy dla brata) skoro przeciez podatek
    byłby odprowadzany ...
    Btw. jaki jest procent VAT na nauczanie języka obcego ?

    Bosska