  • 1. Data: 2004-01-20 09:43:41
    Temat: prawo do ulgi odsetkowej
    Od: "BK" <k...@f...polbox.pl>

    Witam,

    w poprzednim latach korzystałem z ulgi mieszkaniowej dokonując wpłat na
    rachunek kasy mieszkanowej. W zeszłym roku zakupiłem mieszkanie biorąc
    kredyt.
    Żeby móc skorzystać z ulgi odsetkowej należy spełnić warunek nie korzystania
    m.in z ulgi mieszkanowej w formie j.w.
    Czy dopełnię ten warunek jeżeli złożę korekty deklaracji za lata, w których
    odliczałem wpłaty na kasę mieszkaniową i zwrócę podatek wraz z odsetkami?

    Bohdan

  • 2. Data: 2004-01-25 08:27:39
    Temat: Re: prawo do ulgi odsetkowej
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Witam...
    Jak złożysz korekty zeznań podatkowych to tak jakbyś z tej ulgi nie
    skorzystał.
    Po złożeniu korekt nie widzę problemu do skorzystania z tej ulgi...
    Radze jednak się zapoznać bardziej szczegółowo z tą ulgą - są tam też inne
    wymogi...

    Pozdrawiam
    Paweł