  • 11. Data: 2005-12-18 23:02:15
    Temat: Re: problem z rachunkiem od sprzedawcy
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:do4nl7$6g0$1@news.mm.pl...
    > A czytać Ty aby potrafisz?
    > "przed kupnem ustalone bylo, ze sprzedajacy prowadzy dzialanosc
    > gospodarcza"

    A potrafie ::)no i co ,że było ustalone?jak nic to nie wnosi?kupujący miał
    pecha,czasem i tak bywa.

    > Też masz na sumieniu takie numery? :-/

    Po czym wnioskujesz?takie tzn. jakie?:)

    pozdrawiam ania

  • 12. Data: 2005-12-18 23:12:10
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:XTlpf.156138$Cq1.18699@fe03.news.easynews.com>
    Ania <a...@N...alpha.net.pl> pisze:

    > no i co ,że było ustalone?

    Jak to "no i co"?
    Jesteś głupia czy tylko udajesz?

    > jak nic to nie wnosi?kupujący
    > miał pecha,czasem i tak bywa.

    Został oszukany.
    A dochodzenie swoich praw nie jest "kablowaniem".

    > Po czym wnioskujesz?

    Po Twoim podejściu do faktu, że kupujący chce zgłosić oszustwo.

    > takie tzn. jakie?:)

    Jak to jakie??
    Oszustwa po prostu.

    --
    PozdrawiaM
    [czy tylko ja mam wrażenie, że rozmawiam z 12-latką? :-/]

  • 13. Data: 2005-12-19 06:20:04
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 16 gru o godzinie 21:23, na pl.soc.prawo.podatki, Ania napisał(a):

    > a kto ma Ci ten rachunek wypisać ?Naczelnik US?

    Nie - wystawić ma sprzedający. naczelnik US / osoba upoważniona przez niego
    posiada instrumenty prawne do "zmobilizowania" niesfornego "przedsiębiorcy"
    ;) - Nawet jeżeli nie jest przedsiębiorca - narusza PCC
    Jeżeli jest przedsiębiorca - narusza prawa klienta - na którego żądanie
    musi wystawić fakturę, rachunek. Amen - basta.

    > jak facet nie ma DG to rachunku nie będzie i już

    Tak?
    A samochód możesz sprzedać? :P

    > trudno wpadki się zdarzają

    No tak - tyle że w myśl ustawy prorodzinnej ;) - nie można przeprowadzać
    aborcji :P

    > tylko ładnie to tak "kablować"?

    Kablować?
    Powiedz mi co zrobi kupujący gdy ten monitor ulegnie uszkodzenie w okresie
    gwarancji? Ot tak ma wyrzucić 1400 zł bo jakiś naciągacz oszukuje?

    > No musiałam się odezwać bo aż mnie ....eh ,szkoda gadać

    No właśnie - szkoda gadać - po co wogóle piszesz takie dyrdymały?
    Zajmij sie lepiej myciem okien, sprzątaniem, ubieraniem choinki - bo twoje
    teorie wysuwane tutaj są antyspołeczne i brak im logicznego podłoża.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423