  • 1. Data: 2007-11-15 20:16:03
    Temat: program do wystawiania rachunków
    Od: "grow" <g...@o...pl>

    witam

    szukam darmowego, prostego programu do wystawiania rachunków. Wystawiam 1
    rachunek miesięcznie, więc nie chcę nawet tych 30 zł inwestować;) Próbowalem
    programu mcFakturka - jest super, ale wolałbym coś freeware. Co możecie
    polecić?

    Na marginesie - czy można sobie fakturę po prostu stworzyć w wordzie?

    pozdrawiam!

    grow

  • 2. Data: 2007-11-15 20:25:10
    Temat: Re: program do wystawiania rachunków
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 15 Nov 2007 21:16:03 +0100, "grow" <g...@o...pl> wrote:

    >szukam darmowego, prostego programu do wystawiania rachunków.
    [...]
    >Na marginesie - czy można sobie fakturę po prostu stworzyć w wordzie?
    Mozna w Wordzie, mozna w Excelu. Mozna nawet w Notepadzie.
    Zastanow sie czy chcesz wystawiac rachunki czy faktury.

    WAM
    --
    nazwa.pl - nie polecam - same problemy
    kiedys polecalem ale widze ze sie mylilem :)

  • 3. Data: 2007-11-15 20:40:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    grow napisał(a):

> [...]
    > polecić?

    > Na marginesie - czy można sobie fakturę po prostu stworzyć w wordzie?

    Mi osobiście bardzo podobają się programy TGSoftu (www.tgsoft.pl).

    PS. Faktura to nie jest rachunek. Określ najpierw co chcesz wystawiać. :)

    --
    Wojciech Bancer

  • 4. Data: 2007-11-15 20:50:52
    Od: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net>

    WAM pisze:

    > [...]
    > Mozna w Wordzie, mozna w Excelu. Mozna nawet w Notepadzie.
    > Zastanow sie czy chcesz wystawiac rachunki czy faktury.
    >
    > WAM
    a do rachunków jaki polecasz dla np. nie vatowca.

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 5. Data: 2007-11-15 21:08:45
    Od: "DarekB" <l...@g...pl>

    Użytkownik "grow" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > możecie polecić?
    >
    > Na marginesie - czy można sobie fakturę po prostu stworzyć w wordzie?

    Można, ale to już lepiej kupic program za 30 zł, word jest duuużo droższy.
    Darek

  • 6. Data: 2007-11-15 21:14:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Waldemar Fras' wrote:

    > a do rachunków jaki polecasz dla np. nie vatowca.

    Ja polecam OpenOffice Calc.

    p. m.

  • 7. Data: 2007-11-15 21:15:15
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Wojciech Bancer wrote:
    [...]
    > PS. Faktura to nie jest rachunek. Określ najpierw co chcesz wystawiać. :)

    Faktura to jest rachunek, jego szczególna forma :).

    p. m.

  • 8. Data: 2007-11-15 22:35:09
    Od: "pcserwis" <p...@p...media.pl>

    Zajdź do sklepu z art biurowymi i kup se gotowy bloczek.
    przy 1 rachunku na miesiąc same korzyści

    1.nie musisz kupowac programu (niestety musisz kupic bloczek ok 10zl ale 20
    zl w kieszeni)
    2. oszczędzasz na energii elektrycznej (komputer ciągnie trochę prądu)
    3. oszczędzasz na tuszu do drukarki
    4. nie wspomnę że komputer i drukarkę tez trzeba kupić
    5. nie wydajesz na informatyków jakby cos się działo
    6. nie ma ryzyka utraty danych (wirusy ci bloczka nie pogryzą)
    7. oszczędzasz czas bo zanim w kompie "wydlubiesz" ten rachunek i
    wydrukujesz to na piechotę z 5 rachunków w tym czasie byś wypisał

    podsumowując SAME ZALETY

  • 9. Data: 2007-11-15 22:47:05
    Od: "grow" <g...@o...pl>

    > 1.nie musisz kupowac programu (niestety musisz kupic bloczek ok 10zl ale
    > 20 zl w kieszeni)

    mam bloczek, ale paskudnie bazgram

    > 2. oszczędzasz na energii elektrycznej (komputer ciągnie trochę prądu)

    i tak chodzi non stop

    > 3. oszczędzasz na tuszu do drukarki

    1 rachunek /mies to malo, a tusz odliczam;)

    > 4. nie wspomnę że komputer i drukarkę tez trzeba kupić

    mam:)

    > 5. nie wydajesz na informatyków jakby cos się działo

    no wlasnie jestem informatykiem

    > 6. nie ma ryzyka utraty danych (wirusy ci bloczka nie pogryzą)

    ale mam 2 koty i psa = dane są bezpieczniejsze w kompie

    > 7. oszczędzasz czas bo zanim w kompie "wydlubiesz" ten rachunek i
    > wydrukujesz to na piechotę z 5 rachunków w tym czasie byś wypisał

    wcale nie:)

    > podsumowując SAME ZALETY

    dupa;)

    mimo wszystko szukam dalej:)

    pozdrawiam!

    grow

  • 10. Data: 2007-11-15 22:48:16
    Od: "grow" <g...@o...pl>

    > Zastanow sie czy chcesz wystawiac rachunki czy faktury.

    a napisales choc slowo o fakturach? to, ze program sie nazywa mcFakturka nie
    znaczy, ze nie wystawia rachunkow... Wystawialem i bede wystawial rachunki -
    do nich programu szukam, zgodnie z tytulem i trescia posta.

    --
    grow