  • 1. Data: 2007-11-15 20:48:12
    Temat: sprzet foto a kasa fiskalna
    Od: "EK STUDIO" <s...@g...pl>

    Witam, od 2 lat prowadze działalność jestem vatowcem, wystawiam jedynie f-ry
    za usługi fotograficzne przez ten czas uzbierało sie sporo sprzetu ,kóry
    chciałbym zaktualizować ,( optyka, lampy itd..) ,za uzyskane pieniadze
    dołóżyc i nabyc nowszy sprzet, ino ponoć jak cos sprzedam to grozi mi kasa
    fiskalna, jest to jakis obłed... po co kasa skoro tak wystawiam ino
    faktury...

  • 2. Data: 2007-11-15 21:49:10
    Temat: Re: sprzet foto a kasa fiskalna
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "EK STUDIO" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pieniadze dołóżyc i nabyc nowszy sprzet, ino ponoć jak cos sprzedam to
    > grozi mi kasa fiskalna, jest to jakis obłed... po co kasa skoro tak

    Sprzedaj ten sprzet ino "firmom".

    Pozdrawiam
    SDD