  • 1. Data: 2004-06-19 06:09:56
    Temat: program magazynowy - darmowy/excel - czy ktoś ma..?
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Witam,

    potrzebny mi jest najprostrzy darmowy program magazynowy lub arkusz w excelu
    do obsługi magazynu w spzoo.
    Jest to maleńka spółka, ilość dokumentów magazynowych nie przekroczy 10-ciu
    w ciągu miesiąca ale magazyn niestety jest tu obowiązkowy.

    Czy może ktoś poleciłby jakiś darmowy program lub może ktoś ma excelowski
    arkusz do obsługi tej 'hałdy' papierów?
    ;-)

    pozdrawiam
    łukasz kaliński

  • 2. Data: 2004-06-19 07:51:21
    Temat: Odp: program magazynowy - darmowy/excel - czy ktoś ma..?
    Od: "Andrzej N." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Łukasz Kaliński <l...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cb0lb8$pv0$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > w ciągu miesiąca ale magazyn niestety jest tu obowiązkowy.
    >
    > Czy może ktoś poleciłby jakiś darmowy program lub może ktoś ma excelowski

    W darmowych programach "Mała księgowość Rzeczpospolitej" jest opcja magazyn.
    Pozd.
    Andrzej N.

  • 3. Data: 2004-06-19 12:06:44
    Temat: Re: program magazynowy - darmowy/excel - czy ktoś ma..?
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    Niestety Mała Księgowość jest do prowadzenia PKPiR a sp. z o.o. prowadzi
    pełną księgowość, spróbuj vatowiec - trochę ciężki ale przejdzie.
    www.vatowiec.pl

  • 4. Data: 2004-06-19 12:11:13
    Od: "Andrzej N." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik C.O.D. <c...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cb1aam$ev7$...@n...news.tpi.pl...
    > Niestety Mała Księgowość jest do prowadzenia PKPiR a sp. z o.o. prowadzi
    > pełną księgowość, spróbuj vatowiec - trochę ciężki ale przejdzie.
    > www.vatowiec.pl

    Chodzi jak sądzę o sam rpgram do prowadzenia magazynu,a nie o program do
    KPiR lub pełnej księgowości.
    W Małej księgowości jest moduł magazyn gdzie mozna wprowadzić dane spólki
    zoo i wykorzystywać do ewidencjonowania obrotów magazynowych, a KPiR
    zostawić w spokoju.
    Andrzej N

  • 5. Data: 2004-06-19 12:17:53
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    Tylko że tutaj masz dwa w jednym a więc przy odpowiedniej konfiguracji
    wszystko załatwiasz w jednym programie i masz święty spokój.

  • 6. Data: 2004-06-19 12:29:06
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    Jeśli chodzi o sam magazyn to rzeczywiście może tak być MK jest przynajmniej
    na bieżąco aktualizowana.